svētdiena, 2011. gada 6. novembris

Pirmais Weihnachtsmarkt !

        Aizbraucu kopā ar vēl vienu latviešu dāmu un viņas vīru - īstenu bavārieti uz netālo Winterbach ciematu.  Lai gan ārā ap +17 grādiem, ir jau pirmie čaklīši, kas atvēruši Weihnachtsmarkt (Ziemassvētku tirdziņu).  Te Z-svētku tirdziņi ir kā nacionālais sporta veids. Sliņķi var iegādāties dažādus ar Ziemassvētku tematiku saistītus nieciņus, nu neko tādu, ko es latviete, dzimuse rokdarbniece, nespētu uzkriņģeļot. Tikai te šīs lietiņas maksā četrreiz dārgāk nekā pie mums, jo šeit roku darbu īpaši novērtē.


        Mums dod kūkas par brīvu!! :D Es saku, ka das ist zu viel un es tomēr gribu arī vīru dabūt, nevis brangi nobaroties, uz ko man atbild, lai es apskatoties apkārt par -sievām tikušas apaļās. Man esot jāēd vairāk un man atnes vēl! Es taču nevarēšu savā pilī pa durvīm tikt iekšā, ja turpināšu kūku maratonu. Man atgādina, ka ir taču arī vārti, atdarīšot tos! :D


 Un vēl man visu laiku atgādina, ka esam Vācija un šeit ēd daudz. Noprovēšana taču neko nemaksā!



 Großheubach ciemā ir Engelberg klosteris, kur mūki pārdod vīnu un gatavo ēdienus tūristiem, bet šoreiz viņi bija paņēmuši brīvdienas. Tā kā klosteris atrodas kalngalā, acīm paveras apskates cienīga ainava.


Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru