otrdiena, 2012. gada 17. janvāris

Volksfest

   

    15.- 25. jūnijā Ašafenburgā norisinājās Volksfest! Biju iedomājusies, ka šis pasākums būs tautiskās noskaņās un beidzot varēšu uzzināt kaut ko vairāk par vietējām tradīcijām, bet izrādījās, ka tas ir milzu atrakciju parks ar neatņemamu sastāvdaļu - krodziņiem un cukuroto brīnumu pārdotuvēm (tās paši, kas Ziemassvētku tirdziņā). Mani kolēģi jau smējās, ka ap šo laiku jau var sākt gatavoties Ziemassvētkiem! Un tas ir pavisam nopietni, jo jau septembrī sāk cept pirmos tradicionālos Ziemassvētku cepumiņus.

          Vispār esmu novērojusi, ka cilvēki šeit ļoti daudz svin un priecājas, kā vieni svētki un brīvdienas beidzas, tā jau notiek gatavošanās (un pamatīga!!) nākamajiem! Varbūt tas nav slikti, bet es, gribot negribot, esmu pieradusi pie pārmērīgi lielā skaita atceres dienām Latvijā. Kad saskaitītu visas brīvās dienas, kas Vācijā sanāk uz svētku rēķina, viņi vairs tik pārliecināti vis nevarētu vairs dižoties, ka ļooooti daudz strādā. Es vienmēr saku, ka mēs Latvijā strādājam vairāk, varu taču salīdzināt! :D






Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru