pirmdiena, 2012. gada 20. februāris

Aschebersch Helau! Karnevāls

        Krāsas atgriežas Ašafenburgā - pienācis laiks gadskārtējam karnevālam, kas norisinās nedēļu pirms Rožu pirmdienas. Jau laikā pēc Ziemassvētkiem veikalos manīju ļoti lielu karnevāla tērpu piedāvājumu, nu tie ir atraduši īpašniekus un beidzot var tikt izrādīti parādē. 
       Devos uz karnevāla gājienu kopā ar Anu un Dalilu un ievēroju, ka ikvienam apģērbā ir kāds košs aksesuārs, kas nepārprotami liecināja par tuvojošos notikumu. Es pat sajutos neērti, jo iepriekš nebiju zinājusi kā pareizi jāuzvedas! :) Bet nu nekas, apsolos būt koša visu turpmāko gadu, ne tikai vienu dienu! hehe
       Garāmejošie un braucošie karnevāla dalībnieki meta skatītājiem konfektes, kuras ātri salasīja bērni.  Pēc gājiena bija nepieciešami palīgspēki, lai novāktu no ielām sadauzītās pudeles un citus atkritumus, tas tika izdarīts zibenīgā ātrumā.
       Darbā kolēģi man jautāja, par ko tad es biju pārģērbusies? Atbildēju, ka man jau nebija vajadzības pārģērbties, es taču esmu pils princese! :D



                                                Prinči labākajos gados! ;)   ^
                                                                                         







Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru