sestdiena, 2012. gada 4. februāris

Ūdensmeitu svinības

        Tā nu ir sagadījies, ka daudzi voluntieri un paziņas no valodu kursiem ir ūdensvīri (ūdensmeitas), tātad dzimuši februārī. Kaimiņienei Juditai ir dzimšanas diena mēneša beigās, peruānietei Dalilai svētki ir dienu pirms manis, tāpēc sākumā viņa aicina pie sevis. Kopā esam piecas: bez Dalilas un manis vēl meksikāniete Ana, spāniete Judita un moldāviete Tatka. Lieki piebilst, ka šajā kompānijā esmu vienīgais baltais zvirbul...nē, lakstīgala :D


          Šīs meitenes jau nebūs tās, kas ar tumsas iestāšanos tupēs mājās, tāpēc man nekas cits neatliek kā pievienoties. Dodamies uz knaipi, tur karaokes vakars. Tā kā es alkoholu nedzeru, nepīpēju, neesmu ilgstošas sēdēšanas piekritēja un man tomēr ir svarīgi sarunāties un dzirdēt, ko otrs saka, es par izklaidi šo nevaru nosaukt. Īstenībā neizprotu tos, kas tur iet katru vakaru. Bet nu labi, vienreiz kompānijas dēļ jau var! 
           Tā kā nākamajā dienā bija mana dzimšanas diena, tad plkst. 24.00 atskanēja veltījums man - zum Geburtstag viel Glück! Aahhh, tas nu gan bija jauks pārsteigums!:))

       Manas dzimšanas dienas prieki ar muzikālo sveicienu karaokes knaipē vēl nebeidzās. Gluži otrādi- darbā mani ļoti sirsnīgi apsveica, neatceros, kad Latvijā man kāds speciāli būtu cepis keksiņus! :) Ziedi, brīvbiļete uz kino kopā ar kolēģiem (repertuārs pēc manas izvēles). Es arī biju sagatavojusies - uzcepu šokolādes kūku, tā jau pārbaudīta vērtība. Un arī palaimējās vienā veikalā atrast "Laimas" šokolādes konfekšu asortus. Viņi gan tos dēvē smalkāk - wunderbārās pralinē no Latvijas :))



Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru