ceturtdiena, 2012. gada 29. marts

Jummp station

              Pamazām tuvojos brīdim, kad beidzot apmeklētājiem paredzētā programma (Jummp station), kas tiks novietota muzejā, būs beidzot pabeigta. Vēl gaidu dažus informatīvos tekstus no kolēģiem un tad otru reizi došos pie direktora savu veikumu parādīt. Programmas shēmā dažās vietās ir ieviesušās kļūdas, tad nu es tās laboju un pēc kāda laika varēšu sist plaukstiņas, ai, cik labi, ka beidzot ir rezultāts!



           Šajā programmā būs atrodama konspektīva informācija par katru Ašafenburgas muzeju, izstādēm, mākslas galerijām, māksliniekiem, muzeja pedagoģisko programmu, mūsu muzeja nākotnes vīziju...Kopā esmu izveidojusi 72 šāda veida "logus", katrā, protams, attiecīga atšķirīga informācija. Pagaidām ir tapusi programmas versija vācu valodā, bet es atgādinu, ka ļoti noderīga starpvalstu kontaktu stiprināšanai būtu versija latviešu valodā. Pagaidām neviens man ceļā nav stājies un šo priekšlikumu noraidījis (saprot, ka ar mani par latviešu valodas nozīmību jokot nevar :D).
            Nesen uzzināju, ka, iespējams, šos jummp aizstās ar skārienjutīgajiem ekrāniem (pašreizējo datoru darbības pamatā ir sešu pogu izvēlne). Ak jel, mana mūža darbs būs vējā! :D

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru