ceturtdiena, 2011. gada 6. oktobris

Es - aktrise?

         Mana jaunā paziņa no Peru, Limas, apskatījusies manas bildes internetā un jautā, vai es neesot aktrise?  Vismaz bildēs tā izskatoties! :D Es gan nezinu, pēc kā to varētu spriest! Vakarā viņa atsūtīja bildi ar aktrisi un teica, ka, viņasprāt, es izskatoties tieši tā (Amanda Laura Bynes)! --->


                                                  
       Un es -------->

  Mums ar spānieti temperamenti sakrīt, arī viņai te liekas pārāk rimta dzīve. Viņa pieradusi  pie piiiii piiiiii nemitīgās auto signalizēšanas Limas ielās.              
        Atšķirībā no manis, viņai jau šobrīd ir auksti (ārā +16). Es tik smaidu un saku, ka man tas ir ideālais laiks, jo esmu no ziemeļiem! No spānietes seko jautājums, vai mums tur, Latvijā, ir īsts sniegs? Un balts? Es apstiprinu, ka tā patiešām ir un vēl palielos, ka mums ir arī -20 ziemās, kas man varen labi patīk!!

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru