ceturtdiena, 2011. gada 6. oktobris

Vaļi guļ?

        Beidzot sākās valodu kursi. Mūsu grupā esam 14 cilvēki, visu kontinentu pārstāvji. Visvairāk ir aziātu. Skatos un brīnos, cik gan tomēr cilvēki var būt dažādi un izrunas arī :D Pārējiem problēmas sagādā izrunāt bulgārietes Nadeždas vārdu, bet man jau tā ir Latvijas ikdiena, no problemo! hehe 
         Katram bija jāpastāsta par savu ģimeni, cik ir tantes, onkuļi. Es arī šoreiz izcēlos, jo man nav neviena. Toties mans blakussēdētājs afgānis Waliguls (jā, jā, vārds arī ne pa jokam, respect), lepojas ar 9 māsām un brāļiem (kopā). Vispār ir interesanti pavērot, ka viņš savu vārdnīcu šķir no otras puses un arī raksta ar ķeburiem savā dzimtajā valodā. Pilnīgi cita pasaule. Arī savu vārdu viņš izrunā citādi, pēc mūsu saprašanas [vaļi guļ]  :D Es gan nezinu, kā vaļiem ar gulēšanu! :D

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru