otrdiena, 2011. gada 13. septembris

Amazonītu iemetu Mainā!


       Katru dienu cenšos atklāt kaut ko jaunu. Šoreiz izdomāju aiziet uz Dabaszinātņu muzeju. Pati izstāde - diezgan čābīga. Visi kukaiņveidīgie mošķi un čūskulēni man nekādas labās sajūtas neraisa. 


     Interesantākais bija parunāties ar muzeja darbinieku, kas pats mierīgi varētu kandidēt uz apskates vērta objekta statusu - indīgi zaļas velēnas krāsas kreklā tērptais vīrelis prasīja, kā tad mums tur Latvijā ir, vai tikpat labi muzejos kā šeit, Ašafenburgā. Neattaisnoju viņa cerības atbildē ietverot negatīvu informāciju, atteicu, ka mums ir vēl labāk, viss tiek modernizēts un izstādes plašākas nekā šeit. Vēl viņš stāsta, ka esot taču bijis Russijā un Maskava esot skaista pilsēta. Ar to jau biju rēķinājusies šeit, tāpēc esmu jau ietrenējusi neizpratnes izteiksmi. Prasu - Krievijā? Neesmu tur bijusi, nezinu, kā tur ir! Vīrelis apmulsa :D





        Beigās, kad biju izstādi apskatījusi, muzeja darbinieks priekā par to, ka ar viņu parunājos, uzdāvināja man akmeni, tas nesīšot man veiksmi. Tas esot dārgakmens amazonīts, kas atvests no Brazīlijas. Cik dīvaini, akmens bija tieši tādā krāsā kā darbinieka krekls :D Paturot to rokās, man tas īpaši nepatika, bet tā kā dāvātam zirgam zobos neskatās, kautrējos atteikties no dāvanas.
        Vēlāk atradu informāciju, ka šis akmens kareivīgajām amazonēm devis spēku, lai izdzīvotu bez vīriešiem! :D Ak jel, to tik man vajadzēja! Kaut kādu lāstu akmeni dabūt :D! Man ieteica no tā atbrīvoties un tā arī izdarīju...                   
                                                    Dažu skaistu ziedu Gaujā kaisīju....
                                                   Nē! Vienu mazu amazonītu Mainā iemetu! :D



          Gribējās uzzināt amazonīta vērtību, lai zinātu, cik skanošā esmu palaidusi pa straumi. Tad nu lūk,
100 gr =7.13 eiro. Tur bija vairāk nekā 100 gramu...:D


Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru