trešdiena, 2011. gada 14. septembris

Mudīgā Aršeta

      Šodien aizpildīju vācu valodas testu pirms kursu uzsākšanas. Uzlēja indi uz manas jau tā niecīgās vācu šprāhes pašapziņas! Bet kas ir pozitīvi - esmu iesācēju līmeņa beigās, kad var jau domāt par stūrēšanu nākamajā zināšanu līmenī :D Būs jācīnās, bet nekas, esmu pie tā jau pieradusi.
      Ar pieteikuma papīriem devos uz sekretariātu, kur mani pārsteidza jaunā dāmīte, kas mani apkalpoja. Strādā valodu birojā, bet nemāk pat angliski!! Es ar savu dzimto valodiņu vien dzimtenē vispār nevaru atrast darbu...
      Paziņoju arī koordinējošās organizācijas pārstāvei, ka esmu nokārtojusi savu valodas kursu jautājumu un viņa man saka: "Du bist so flink!":) flink- mudīgs, žigls...Protams, es kārtoju lietas, kamēr tās karstas! :)
      Tā kā ārā +26, nevarēju atļauties sevi slēpt saulei, tāpēc izdomāju aiziet uz iepriekš jau minēto Pompy muzeju (romiešu stilā celts). Manās acīs un sirdī iezaigojās prieka liesma, jo ieraudzīju...vo vellos...dzīvas šraibgrifeles (tie paši rakstāmirbuļi)!! :D







Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru