ceturtdiena, 2011. gada 15. septembris

Patīkami jaunumi

      Šodien tikos ar koordinējošās organizācijas pārstāvi. Iedeva man visādas fīčas :) Autobusa brīvbiļeti braucieniem Ašafenburgas teritorijā, atlaižu karti, lai varētu aizlaist ar vilcienu lētāk uz Frankfurti. Bet tik un tā dārgi. Ja maršruts Sigulda - Rīga - Sigulda izmaksā 3.10 Ls, tad Ašafenburga- Frankfurte vienā virzienā jau maksā ap 5 Ls. Nu nekas, pagrauzīšu garozas, bet pasaule ir jāredz.
        Vēl man gribējās uzzināt, cik liels tad ir bijis konkurss uz šo brīvprātīgā vietu, kur šobrīd esmu es. Izrādās - vairāk kā 60 jauniešu pieteikušies!!! Un daudzi arī no Latvijas. Bet nav jau viss tik vienkārši kā izskatās. Lai te tiktu, man bija nepieciešami 9 mēneši! Visi pieteikumi, tikšana nākamajās atlases kārtās, telefonintervija (kurā es esot pārsteigusi ar savu sparīgo runāšanu) un visbeidzot atbildes gaidīšana no Vācijas Nacionālās aģentūras, vai maz dos zaļo gaismu šim projektam! Te viņi brīnās, ko cilvēki ar tādu izglītību klīst pa pasauli... Šī tiešām bijusi mana laimīgā loze, ceru, ka ne pēdējā! :)

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru